Belépés

Honlap-menü

Linkek
  • HO TTrainz
  • Lengyel villamosok
  • Orosz tömegközlekedés + Mozdonyok
  • Trainz Busz, Troli, Villamos típusok képekben
  • Trainz index fórum

  • Statisztika

    Online összesen: 1
    Vendégek: 1
    Felhasználók: 0

    Főoldal » Fájlok

    A katalógusban található bejegyzések összesen: 10
    Mutatott bejegyzések: 1-10

    A második saját modellezésem a BKV Hungaroplan (Csufi) villamos.

    Egy kis ismertető a típusról:
    1988-ban megépített kísérleti villamos neve a Hungaroplan. Beceneve: „Csufi”
    1988-ban mutatták be az elkészült prototípust BKV-Ikarus kooperációban. Pályaszáma 3750 lett, mivel a kísérleti villamosok a 3700-as pályaszámmezőbe kerültek besorolásra. A jármű amolyan kívánságvillamos lett volna a nagy gyártók felé, végül azonban a 90-es évek gazdasági nehézségei miatt nem került több beszerzésre.
    Nagy hibája "betegsége" a lehajtható lépcső volt, amely ha nem záródott vissza rendesen, akkor nem tudott elindulni a jármű.
    2008-ban selejtezték, majd felújították, s az évben még a szentendrei tömegközlekedési múzeumba szállították! :)

    A játékban a pontos mása található meg, amelynek nyithatóak az ajtajai (utasokat is szállít), írható a pályaszáma/viszonylatjelző, lámpái használhatóak, de a vezetőfülke nézet nincs beépítve jelenleg, ezért kabin nézet nincsen!!!

    Ha valamilyen módosítást végeznél rajta, előtte írj egy e-mailt a számomra! KÖSZÖNÖM!

    Jó szórakozást kívánok a modellhez! ;)
    Letöltések | Megtekintések száma: 3925 | Letöltések: 221 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2013.12.24 | Hozzászólások (7)

    Elkészült első saját modellezésű villamosom, amely az 1000-es típus. ;)

    Egy kis ismertető a típusról:
    Elődjei favázasok voltak, amelyeket 1911-ben gyártottak, ezeket acélvázasították 1958-tól!
    Ezek a kocsik leginkább Budapesten voltak ismertek, de kerültek belőle a magyar vidéki városokba is, mint pl.: Miskolcra is, ahol 40-51 psz.-on futottak!
    1976-tól elkezdték Miskolcon is selejtezni ezt a típust, de fennmaradt a 45-ős, amit 1998-ban elbontottak, valamint a 40-es, ami mai napig megtalálható mint szolgálati kocsi (jelenleg rohad a kocsiszekrény az MVK egyik telephelyen).
    Röviden ennyi az 1000-es típúsú villamosról, s miskolci történetéről! :)
    Letöltések | Megtekintések száma: 2635 | Letöltések: 156 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2013.12.24 | Hozzászólások (4)

    Miskolc újabb villamosa az orosz 2 irányú, 2 oldalt 3-3 ajtós, korszerű 30% alacsony padlós villamos.
    Működéséhez kell az eredeti modell, amit a http://ozmt.getbb.ru/viewtopic.php?f=54&t=297 oldalról lehet letölteni.
    Külön köszönet a modell készítőjének: Karadamir-nak!
    Letöltések | Megtekintések száma: 2275 | Letöltések: 122 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2013.07.14 | Hozzászólások (0)

    Miskolcon újraéled egy nosztalgiavillamos páros amely 2 irányú, 2 oldalt 2-2 ajtós, + a hozzá tartozó pótkocsi, ami ugyan úgy 2 oldalt 2-2 ajtós és a régi időket emlékezteti majd a villamospályákon.
    Működéséhez kell az eredeti modell, amit a letöltési csomagban megtalálsz.
    Külön köszönet a modell készítőjének: Vipera-nak!

    Ha bármit szeretnél módosítani a villamoson, akkor kérlek előtte írj, mivel a modellt szerzői jogok védik. :)
    Letöltések | Megtekintések száma: 2703 | Letöltések: 155 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2013.04.15 | Hozzászólások (5)

    Miskolc új villamosa az orosz 2 irányú, 2 oldalt 6-6 ajtós, korszerű 100% alacsony padlós villamos.
    Működéséhez kell az eredeti modell, amit a http://ozmt.getbb.ru/viewtopic.php?f=54&t=298 oldalról lehet letölteni.
    Külön köszönet a modell készítőjének: Karadamir-nak!

    Ha bármit szeretnél módosítani a villamoson, akkor kérlek előtte írj, mivel a modellt szerzői jogok védik. :)
    Letöltések | Megtekintések száma: 2200 | Letöltések: 175 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2013.03.25 | Hozzászólások (4)

    Elkészült a második busz átfestésem, ami egy Ikarus 280-as harmonikaajtós, amely miskolci színekben pompázik!
    Valóságban Miskolcon már csak egy ilyen harmonikaajtós Ikarus 280-as létezik, amely az AKD-707-es.
    Működéséhez kell az eredeti modell, amit a   http://ubr-ts.ru/viewtopic.php?f=6&t=272  oldalról lehet letölteni.
    Külön köszönet a modell készítőjének: Alen, 2M62U-0039-nek!

    Ha bármit szeretnél módosítani a villamoson, akkor kérlek előtte írj, mivel a modellt szerzői jogok védik. :)
    Letöltések | Megtekintések száma: 3299 | Letöltések: 188 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2012.12.21 | Hozzászólások (6)

    Amire nagyon sokan vártatok, azt most teljesítem, és felteszek egy részletet a miskolci villamospályámból.
    Letöltések | Megtekintések száma: 5978 | Letöltések: 551 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2012.09.25 | Hozzászólások (39)

    Elkészült az első busz átfestésem, ami egy Ikarus 260-as. Ez a busz miskolci színekben pompázik!
    Működéséhez kell az eredeti modell, amit a   http://ubr-trs.ru/viewtopic.php?f=6&t=207  oldalról lehet letölteni.
    Külön köszönet a modell készítőjének, 2M62U-0039-nek!

    Ha bármit szeretnél módosítani a buszon, akkor kérlek előtte írj, mivel a modellt szerzői jogok védik. :)
    Letöltések | Megtekintések száma: 3398 | Letöltések: 233 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2012.06.03 | Hozzászólások (4)

    Sziasztok!

    Az én ötletem és képeim segítségével elkészült a miskolci Tatra KT8D5 átfestése,melyet Svejci valósított meg! Külön köszönet neki!
    Működéséhez kell az eredeti modell, ami benne van a letölthető CMP-ben.
    Külön köszönet a modell készítőjének, Кирилл Сипугин (Cyril Sipugin) SPECTRUM-nak!

    Ha bármit szeretnél módosítani a villamoson, akkor kérlek előtte írj, mivel a modellt szerzői jogok védik. :)
    Letöltések | Megtekintések száma: 3284 | Letöltések: 360 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2012.01.23 | Hozzászólások (14)

    Ez egy GT8-as villamos, amit átfestettem FVV (Bengáli) színezésre!

    Ha bármit szeretnél módosítani a villamoson, akkor kérlek előtte írj, mivel a modellt szerzői jogok védik. :)
    Letöltések | Megtekintések száma: 3489 | Letöltések: 265 | Hozzáadta:: Robancs684 | Dátum: 2012.01.23 | Hozzászólások (10)

    Keresés

    Óra

    Minden jog fenntartva 2012 E-mail: robancs684@freemail.hu